Ik ben Ellen en alweer 2,5 jaar werkzaam bij Mateboer als financieel administratief medewerker.
Ik heb al eerder 8 jaar lang voor dit mooie en fijne bedrijf mogen werken, maar ik heb een uitstapje gemaakt naar een ander bedrijf. Ik ben blij weer terug te zijn. De eerste keer ben ik bij Mateboer terecht gekomen dankzij een vacature en de tweede keer werd ik via LinkedIn benaderd om nogmaals bij Mateboer te komen.
De werkzaamheden die ik zoal doe zijn o.a. het verwerken van bankafschriften, het opstellen van liquiditeitsoverzichten en verkoopfacturen en verwerken van inkoopfacturen. Daarnaast houd ik me bezig met de maandelijkse boekingen v.w.b. het voorbereiden van de maandrapportages, de btw aangiftes, afrekening rekening courant. De administratie moet gedaan worden voor de verschillende werkmaatschappijen binnen Mateboer en iedere tak heeft zijn eigen administratie en werkwijze. Zelfs de vervanging van de receptie behoort af en toe tot het takenpakket. Kortom, daarom dus heel veel afwisseling in de werkzaamheden!
Ik ga iedere dag met plezier naar mijn werk, dat komt door leuke werkzaamheden, de korte lijntjes en de fijne sfeer die er is.
Er wordt naar je geluisterd, meegedacht en er is interesse. Zowel werkgerelateerd als privé.